[MataroSensefils] Mataró sensefils amb fils?

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dim set 23 09:33:18 CEST 2008

de l'enllaç que s'ha passat abans:

"Total distance between an Ethernet Transmitter and Receiver at the absolute
end points of the network (maximum diameter from origin to final
destination, if the wires were stretched out to form a straight line): 100
Meters"

D'on:

absolute end points of the network vol dir SUMAR les distàncies dels 2
cables més llargs connectats al mateix hub (concentrador). Els paquets de
dades han de poder viatjar d'un extrem a un altre en un temps determinat, i
si d'una punta a l'altre hi ha més de 100 metres, no tenen temps suficient
per fer-ho.  La qualitat del cable no hi té res a veure.

Si el problema és aquest, llavors cal separar aquests cables en xarxes
diferents. Jo provaria el cable més llarg sol (sense cap altre cable
connectat) i si funciona, es tracta de separar-los en trams de xarxa
independents. Hi hauria d'haver un router al mig que encamini els paquets
d'un tram a l'altre. No sé quin aparell feu servir (linksys?), però
probablement tingui més d'una interfície de xarxa i pugui fer aquesta
funció.

Esteve

El 22 / setembre / 2008 21:47, Albert Comas <Albert.Comas25 a gmail.com> ha
escrit: