[MataroSensefils] Visita d'obres

luis.busquets a ilidium.com luis.busquets a ilidium.com
dll set 22 18:14:55 CEST 2008

El meu consell és que si pots arribar amb un cable, arriba amb un cable.

Això sí, has de tenir el teu propi enrutador a casa. Conecta per Ethernet
la LAN de l'enrutador de zona a la WAN del teu enrutador i tingues la teva
pròpia xarxa interna a casa.

A més has d'unir el teu PC a l'enrutador de casa per això et recomano que
triïs el lloc de l'enrutador: proper al PC, proper al cel obert. Ni que
dir té que el teu enrutador ha d'estar dintre del teu pis.

Conta 3m de cable per pis si és de nova construcción i 4m si és antic.
Multiplica i afegeix les longituts entre el cel obert i el punt on posaràs
el teu enrutador intern i entre el cel obert i l'enrutador de zona. El
cable et donarà molts millors resultats que el wifi no només pels 200Mb de
velocitat (100Mb+100Mb) si no també per l'absència d'interferències i els
temps de resposta (que amb interferències et poden posar negre).