[MataroSensefils] Presentació per ajuntaments

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dij set 18 10:53:14 CEST 2008

jo crec que la mes recent i mes semblant, seria la de Sabadell o BCN

la tenim Lluís?

Jordi

  _____

De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Jordi Clopes
Enviado el: jueves, 18 de septiembre de 2008 9:22
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] Presentació per ajuntaments

Hola Lluís,

Aprofito aquest correu també per la llista de Mataró en forma de resum.
Gent, ja direu com ho veieu i quines idees teniu!!!

El primer contacte ahir va anar prou bé. Els hi varem explicar els comuns,
els casos d'exit de la Fundació Guifi.net, premi nacional de
telecomunicacions, etc i que voldríem que Mataró també utilitzes aquest
model obert, si pot ser també, amb el suport institucional.

Ens varen comentar que ells tenen previst desplegar una xarxa sense fils en
varies fases, primer donar cobertura als centres cívics i més endavant
determinades zones de la ciutat i que quan tinguin decidit el lider del
projecte el posaran amb contacte amb nosaltres.

Els hi varem comentar que per la nostra part ens calien punts a la ciutat de
propietat municipal per tal que la xarxa fos permanent i no depengues del
contracte de lloguer de cap usuari, també suport econòmic ,etc.
Al respecte ens han demanat una proposta de punts municipals que jutgem
necessaris dividit en fases de desplegament, per tal de sumar-se als 5 nodes
actius que ja tenim.

També ens han ofert fer una xerrada i/o taller per tal de fer conèixer el
projecte a la ciutat, emmarcada en una Fira de noves tecnologies que es fa a
Mataró cada dos anys.
Ens han ofert l'auditori (75 persones assegudes) de la Fira tot el matí o
tarda del dissabte 15 de novembre.

En aquest punt us demanaríem si de cara a aquesta Fira, fos possible que
algú de Guifi pogués baixar a Mataró per fer una xerrada enfocada amb un
nivell tècnic molt baix i de caire informatiu.

Moltíssimes gràcies per tot Lluís!!!

Jordi