[MataroSensefils] linea internet

moni anemona moninemo21 a hotmail.com
dim set 16 10:20:09 CEST 2008

ok, doncs que us sembla divendres a les 18.30 .
EL CARRER ÉS SANT CUGAT 8 , hi ha un sifó gravat a la façana , és una porta de fusta antiga , just davant hi ha una botiga d'electrodomèstics i una pelu.

mònica> Date: Mon, 15 Sep 2008 22:55:18 +0200> From: mburset a dracmarqueologia.com> To: llista a matarosensefils.net> Subject: Re: [MataroSensefils] linea internet> > Bones,> > Jo potser em puc escapar el divendres, però dependrà d'alguns > compromisos familiars encara no confirmats. Ja direu hora i lloc concrets.> Encara que al final potser serem masses, no? Tampoc es qüestió > d'anar intimidant als "clients"... ;->> Bona nit.> > Ermoi.> > > _______________________________________________> Llista llista de correu> Llista a matarosensefils.net> http://matarosensefils.net/mailman/listinfo/llista_matarosensefils.net> > Per esborrar-te de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu