[MataroSensefils] Assemblea Isern

Enric enric a musaik.net
div set 12 23:43:09 CEST 2008

En/na Albert Comas ha escrit:
> Hola Pepe,
>
> per a connectar-te al node d'Isern escriu a la llista del node i en
> parlem. A aquella llista també és suficient en enviar els email una
> sola vegada ;) En aquest enllaç t'hi pots donar d'alta:
>
> Salut,
>
> Albert
>
> 2008/9/9, Pepe Navarro <chakal1984 a yahoo.es
> <mailto:chakal1984 a yahoo.es>>:
>
>     Hola companys, agraïria molt si em pudeu passar la configuració
>     per conectarme a la XarxaTroncal, XarxaTroncal1 o
>     Matarosensefils_Isern, porto mesos buscant aquesta informació per
> [...]

Salut,

per en pepe navarro i interessats:
De cara a principis d'octubre fem assemblea la gent de sensefils
d'isern, la fem cada tres mesos.
Segurament la farem un diumenge a la tarda-vespre, quedem per la llista
de correu d'isern. Tal com diu l'Albert, la millor manera d'entrar en
contacte amb nosaltres és afegir-te  a la llista de correu i presentar-te.

De passada comentaré que, no ser si tinc el permís de la nostra
assemblea d'isern però jo ho proposo, de que si algú li ve de gust es
passés per la nostra assemblea i expliqués els canvis que s'estan
preparant: la xarxa troncal, enllaç guifi.net, aerogeneradors. Ja els hi
he comentat els canvis que hi estant havent i els hi vaig proposar que
s'afegissin a la llista general. No crec que tots ho hagin fet.
Ho dic per cuidar als usuaris que no són tècnics, que són els que
realment ompliran i donaran sentit a la xarxa.
És una proposta.

ENS VOLEN FER FORA!
A partir del 25 de Maig pot venir l'exèrcit d'ovelletes submises a
desallotjar-nos. Concentració davant la fibra el dia que ens desallotgin
a les 20h.
<http://musaik.net>