[MataroSensefils] Potència d'emisió i radiacions -- linea internet

Pepe Navarro chakal1984 a yahoo.es
dim set 9 17:08:21 CEST 2008

Hola companys, agraïria molt si em pudeu passar la configuració per conectarme a la XarxaTroncal, XarxaTroncal1 o Matarosensefils_Isern, porto mesos buscant aquesta informació per internet i no la trobo de cap manera, us agraïría moltissim si me ajudeu, gracias

----- Mensaje original ----
De: Moisès Burset <mburset a dracmarqueologia.com>
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils <llista a matarosensefils.net>
Enviado: viernes, 5 de septiembre, 2008 21:48:12
Asunto: Re: [MataroSensefils] Potència d'emisió i radiacions -- linea internet

Bones,

> La veritat sobre els routers wifi!
>
> http://www.wellingtongrey.net/miscellanea/archive/2007-05-27--the-truth-about-wireless-devices.html

Jua, jua, jua!!! Esta molt be! m'ha agradat molt!!!
    Jo encara diria mes, a mi em sembla que totes aquestes informacions
sobre lo perjudicial que pot arrivar a ser el wifi venen promogudes per
les multinacionals ISP per acollonir a la població i deixar-la en
l'analfabetisme tecnològic de les telecomunicacions fins que ells no els
hi puguin vendre la moto, a un bon preu, es clar... ;->>>>
    No, en serio, penso que cal controlar-ho, però sense entrar en
l'alarmisme innecessàri. Vaja com diu el quatre ulls: agafant dades,
fent hipòtesis i traient-ne resultats. Simplement: METODE CIENTIFIC.
    Siau.

      Ermoi.