[MataroSensefils] linea internet

Enric enric a musaik.net
div set 5 13:25:06 CEST 2008

Salut,

En/na Jordi Soler ha escrit:

> El mòbil treballa a 100 vegades més que el wifi. Qualsevol
> transformador que tinguem a casa es mes perjudicial que un wifi interior.
>

> Aquests documents no se si son uns que va aportar un “senyor”
> castellà, que un dia va fer una xerrada
>
> juntament amb el taller del Toni Cervera, que fa temps que reclamo :P
>

> Aquest senyor s’ho va “currar” molt i havia anat per Mataró amb un
> medidor de senyals…

Suposo que parles de'n Ramon Grau, ara és el director de l'institut
Miquel Biada, i s'ha encarregat d'ajudar a la Federació de les
Associacions de Veïns de Mataró a regular una mica més el tema a Mataró
de les antenes. A l'institut vam voler mesurar les antenes de sensefils
que tenim posades i no vam poder per culpa d'una antena de telefonia
mòbil que hi ha al camí del mig, uns quants carrers més avalla. No es
podia mesurar perquè la potència de les de mòbil eren altíssimes, i
estic parlant d'un institut de 1300 alumnes. Ho dic perquè no esperem
que ens mesurin i ens controlin les radiacions, no els interessa gaire
fer-ho.

> Com es diu el vídeo de la sopa de pedres? com el puc descarregar?

Em sap greu, però la sopa de pedres no té accés des d'internet, en canvi
des de sensefils sí.
Te'ls pots baixar d'aquí, és un video que no està editat i dura una
horeta ...

http://veu.biada.org/XerradaSalutSidral.avi

ENS VOLEN FER FORA!
A partir del 25 de Maig pot venir l'exèrcit d'ovelletes submises a
desallotjar-nos. Concentració davant la fibra el dia que ens desallotgin
a les 20h.
<http://musaik.net>