[MataroSensefils] linea internet

Enric enric a musaik.net
div set 5 12:16:32 CEST 2008

Salut,

En/na RVives ha escrit:
> Entenc que 400 mW poden fer molta "pupa", contant que la recepció sigui la corresponent,

aquest tema em comença a preocupar, fins ara sabíem que les potències
amb les que hem treballat eren bastant més petites que les de les
antenes de telefonia mòbil i que les antenes dels propis mòbils. Però he
llegit que han sortit estudis que les radiacions sensefils no són tant
inoqües. Caldria tenir-hi un ull posat entre tots.

Jo no tinc telèfon mòbil per aquest motiu, ara no voldria fregir-me per
unes antenes que ens posem nosaltres mateixos.
En l'època anterior de mataró sensefils ja vam fer un recull de
documents que parlàven al respecte (estàven en l'antic wiki ---> perdut!)
i també vam fer una xerrada de la qual hi ha un vídeo a  la sopa de pedres.

ENS VOLEN FER FORA!
A partir del 25 de Maig pot venir l'exèrcit d'ovelletes submises a
desallotjar-nos. Concentració davant la fibra el dia que ens desallotgin
a les 20h.
<http://musaik.net>