[MataroSensefils] linea internet

RVives rvivesr a teleline.es
div set 5 11:09:03 CEST 2008

Jo també estic seriosament interessat en una Nanostation. Tinc un Airis
portable i la cobertura es decepcionant. La meva intenció seria millorar
aquest inconvenient. Per el que porto llegit crec que lo meu seria la
Nanostation 2 per millor compatibilitat amb els AP actuals (a part de la
xarxa). Ja que penso una utilització semi portable (varies ubicacions
"fixes" en diferents residencies temporals) Entenc que 400 mW poden fer
molta "pupa", contant que la recepció sigui la corresponent, i el preu es
encisador. Abeura si estic en el cert.