[MataroSensefils] linea internet

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div set 5 09:47:47 CEST 2008

Bon dia Moni,

El que recomanem ara mateix és la Nanostation:

http://guifi.net/node/14084

Ara mateix n'hem demanat per provar-ne i en tenim algun de sobres. Valen uns
70 € aprox. i és tot el que cal per connectar-se a part del cable de xarxa.

Si hi ha més gent que en vol un, estaria bé coordinar-nos i fer una compra
col·lectiva per tal d'estalviar ports.

Salutacions,

Jordi