[MataroSensefils] linea internet

moni anemona moninemo21 a hotmail.com
dij set 4 19:00:29 CEST 2008

hola ,

soc de Mataro , no tinc internet a casa perque no tinc linea de telèfon fix, m'han dit que vosaltres sou la meva sol.lució, tant de bo sigui cert!!!;)
visc al principi del carrer sant cugat , prop de la plaça de cuba, si actualitzo les xarxes del meu portatil  vosaltres no sortiu....
que he de fer per conectar-me amb vosaltres i que suposa?

si m'ho podeu contestar us ho agrairia moltissim
gràcies
moni
Explore the seven wonders of the world