[MataroSensefils] Com deien a Poltergeist, ja estan aquiiiiiiii!!!!!

Jose Legido jose a legido.com
dic set 3 23:18:46 CEST 2008

Bona nit!!!!
Ja han arribat alguns trastos!
He fet el primer enllaç a 5 Ghz, tot i que no ha sigut díficil perquè hi
havia visibilitat directa, jeje:
http://picasaweb.google.com/matarosensefils/Laboratori#5241905167279726626

Rastreig des de la Nanostation
http://picasaweb.google.com/matarosensefils/Laboratori#5241905173607744706

La resta d'aparells està molt bé, molt fàcil de montar i de lligar, les
caixes estanques molt xules, les nanostations una passada!!!!

Aquesta setmana tinc la visita del meu germà Malaguent i el seu nen (que es
un trasto però d'un altre tipus, jeje) però la setmana que vé fem les
instalacions!!!!
Si algú vol trastejar que em demani material!!!

Salut i sensefils!!!

PD: tinc un regal que ens han donat la gent de guifi pels primers que
colaborin en muntar un node a 5Ghz!!!