[MataroSensefils] Assemblea Mataró Sensefils (Jordi Clopes)

Jose Legido jose a legido.com
dic set 3 00:19:16 CEST 2008

Molt bé Joan Marc!
Doncs t'has perdut una bona! Ha molat molt la reunió, demà envio l'acta.

Com tens el tema per passar el cable per conectar-te?
Tinc demanat per tu una nanostation, que es l'aparell que porta tot
integrat, antena, router i poe, a veure si trobem solució per casa teva!