[MataroSensefils] Cartell Fira Innova

Jose Legido jose a legido.com
div oct 31 15:16:48 CET 2008

Hola!

He ficat el cartell de la fira innova a la portada de Mataró Sensefils.
Us agrada? A veure si algun dissenyador li dona un retoc.

Els logos de guifi.net i matarosensefils s'han de ficar amb mes
resolució, algú els té? quan tingui temps el penjo a la web amb més
qualitat per si algú vol imprimir.
Jo imprimiré molts amb dina3, que a la feina puc (tsssssssss!!!! calla
Daniel !!!)

La meva idea es anar penjant cartells amb un portàtil a la bossa
enviant un logo per bluetooth als mòbils que estiguin a prop. Algú
s'apunta?

Per cert, el toque frikie que he fet del codi qr m'encanta..... el
podeu llegir si baixeu un programet de http://reader.kaywa.com/.
Es un codi de barres però amb 2 dimensions i més informació.

Salut!!!!