[MataroSensefils] Trucades gratis. Tarjetes ATA i FXO

Jose Legido jose a legido.com
dij oct 23 11:31:05 CEST 2008

Bon dia!
Al hackmeeting es va veure dues formes de trucar a telèfons fixes gratis.

1. Es va muntar una cabina gratis amb un conector ATA que es un aparell que
es conecta un teléfon i xarxa, es configura per web i s'asocia a un compte
de SIP, per exemple [1] que per 10€ de crèdit et donen 3 o 4 mesos de
trucades gratis. Sé que a sensefils es van comprar, algú en té?

2. El Hamlab (Hacklab de Madrid) va presentar una cabina gratis que va
funcionar durant 2 o 3 mesos amb trucades gratis al carrer!!!! Fins que un
veí se la va carregar :(
Era un telèfon conectat a Asterisk mitjançant una tarjeta FXO, que utilitza
les trucades gratis contratades per ADSL de cada pais. Es dona d'alta a una
web la etva centraleta, crec que era [2]

En resum, algú s'apunta a muntar-ho?
Algú en té el conector ATA o una tarjeta FXO? Alguna recomanació per alguna
de les dues tarjetes?
Com no em doneu resposta ràpid ja tindré una a les meves mans....
ANSIES!!!!!

[1] http://www.voipbuster.com
[2] http://www.freeworlddialup.com

Salut!!!!