[MataroSensefils] Fira InnovaTIC a Mataró i Trobada guifi.net a Perafita

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim oct 21 12:22:13 CEST 2008

Hola,

Finalment la xerrada/taller serà a l'auditori de la fira a les 17:00 hores
del dissabte dia 15 de novembre.

La fira serà a una carpa dins del Nou Parc Central (Camí de la geganta).

Per veure-ho a google maps:

http://maps.google.es/maps?f=q&hl=ca&geocode=&q=mataro+cami+de+la+geganta&sll=41.540771,2.452097&sspn=0.030451,0.077248&ie=UTF8&ll=41.54371,2.438579&spn=0.007612,0.019312&t=h&z=16

Jordi