[MataroSensefils] [ForaDeTema] Impressores

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
div oct 17 14:48:44 CEST 2008

Bones,

    Tinc 3 impressores matricials per donar:

-Oki Microline 320 Elite + sist. paper continu amb etiquetes adhesives
-Oki Microline 521 Elite
-Epson LX-300

    Estan en bon estat i quan es van guardar (fa uns anys) funcionaven
perfectament. També hi ha consumibles varis (com ara recanvis de la
cinta per imprimir). Entenc que avui en dia estan molt desfasades, però
potser a algú encara els hi puguin fer servei. Si les voleu només m'ho
heu de dir, però si ningú diu res jo les llençaré en uns quants dies.
    Apa, que vagi be.

       Ermoi.