[MataroSensefils] DNS i Porta a internet de Cuba

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim oct 7 13:38:05 CEST 2008

Jo he muntat una debian pelada amb un webmin.

Realment caldria seguir aquestes instruccions:

http://www.guifi.net/proxy-debian

S'han currat un paquet anomenat  "guifi-proxy" que et facilita molt la feina
i que configura el proxy per federar-lo automàticament donant-lo d'alta a la
web de Guifi.net

Val la pena fer-hi un cop d'ull a això :-)

Jordi