[MataroSensefils] RE: Proposta per la fira Innovàtic

moni anemona moninemo21 a hotmail.com
dic oct 1 21:20:09 CEST 2008

Hola a tothom,

He llegit els vostres correus i esteu fent una molt bona tasca.
Crec que us heu de fer conèixer ,  amb aquesta xerrada  és una molt bona manera, felicitats! Ara falta que tots els amics, coneguts , interessats etc.. s’assabentin de la xerrada. Jo he informat als meus amics , però potser seria bo que féssiu un correu tipus tríptic- informatiu i enviar-los a totes les nostres adreça de correu , o sigui jo ho enviaria a tots els meus amics , i ells als seus etc.. no se és una idea..

Jordi, jose , ivan ; em falta l’enganxina per la Nanostation ,
on la puc anar a recollir?

Mònica

Date: Mon, 29 Sep 2008 10:15:44 +0200From: jordiclopes a gmail.comTo: llista a matarosensefils.netSubject: Re: [MataroSensefils] Proposta per la fira Innovàtic
Bon dia, Ja he fet arribar la proposta a l'Ajuntament.http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=InnovaTic08.InnovaTic08Resto pendent de la seva resposta.Jordi
2008/9/28 Moisès Burset <mburset a dracmarqueologia.com>

Bones,

jo crec que ja tardem a canviar. Hi havia la proposta de canviar d'hostatjament, si també hi poguéssim posar les llistes de correu estaria bé per mantenir el domini llista(at)matarosensefils.netA veure, en Raul va proposar d'hostatjar el domini de matarosensefils en el seu servidor, però hi he estat pensant i això de dependre d'algú particular està molt be per estalviar-nos pasta, però potser és una mica "insegur", en el sentit de que sempre serà un favor que ens fa algú, que llavors tampoc li pots exigir res, que és un marrón per la persona que ho fa, perquè si deixa de funcionar per la raó que sigui li donem la llauna, ... (igualment, molt agraïts Raul, i a tu també Lluis, per l'oferiment de guifi).    Jo ho llenço com a proposta i a veure com ho veieu: podriem pagar un hostatge "profesional" en una empresa que es dediqui a això, de manera que així no depenem de ningú en particular, si alguna cosa falla els hi podem fotre la bulla (no és un favor, és la seva feina) i podrem utilitzar i crear tantes llistes de mail com necessitem amb un suport també "profesional". No se, però per exemple (i que consti que jo no hi tinc res a guanyar, us ho juro per snoopy, només ho dic perquè els conec i donen un servei correcte), a www.xartra.net ens costaria 7e l'any el domini i 24e l'any el hosting (en linux). El control del server és bastant fàcil, ja sigui "a pelo" (via ftp) o utilitzant un panell de control força xulo que tenen fet. I qui diu aquests, n'hi ha d'altres de similars, amb preus similars, i ens deixariem de tants problemes. I tampoc serà per la pasta que costen...    Sigui com sigui, el que si que faria seria mantenir el domini de matarosensefils i el nom d'aquesta llista (que va amb el domini), perquè molta gent ja la coneix i deu estar referenciada a molts llocs. Vaja, no se, els megacracks que correu per aqui dieu la vostra sobre el tema...    Perque si passem la llista a la Farga, llavors el nom ja no podria ser llista at matarosensefils punt net, oi? o es podria fer algun tipus de redirecció?    Apa, la meva opinió.    Bona nit.       Ermoi._______________________________________________Llista llista de correuLlista a matarosensefils.nethttp://matarosensefils.net/mailman/listinfo/llista_matarosensefils.netPer esborrar-te de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu