[MataroSensefils] Projecte per presentar a l'Ajuntament

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
div nov 21 19:19:48 CET 2008

 Hola tots,

penso que amb tot això que esteu dient queda clar que no tenim una
estratègia a seguir amb l'Ajuntament; ni tansols tenim clar què en volem o
què podem aconseguir-ne. Crec que clarificar uns objectius a mitjà i llarg
termini és fonamental per a que no se'n vagi tot en orris. A Mataró tots hem
vist com l'Ajuntament al implicar-se amb la voluntat de millorar-los s'ha
carregat incomptables projectes de diferents col·lectius.

Per  posar un exemple, l'us de la fibra òptica és una fita factible però no
serà gens fàcil tenint en compte com en són de restrictives i absurdes les
polítiques de seguretat informàtica de l'Ajuntament. Estic segur que algún
dia per aquella fibra i passarà la nostra xarxa, però que sigui aviat o més
tard dependrà de si sabem negociar o, més ben dit, "vendre el producte".

Proposo que l'Estratègia a seguir amb l'Ajuntament sigui un tema a tractar
en la pròxima assemblea. Menstrestant animo a en Moisès i a en Jordi i a la
resta a seguir amb el debat ;).

Salut!

Albert