[MataroSensefils] Com va anar ahir a la AAVV escorxador?

Jose Legido jose a legido.com
dij nov 20 11:12:10 CET 2008

Hola!
Ahir va venir en Manel amb uns linksys per connectar a Palau. Un
funcionava però l'altre respon a ping però no es pot accedir ni per
telnet ni per web. Algú se'n recorda com es fa un hardreset a un 2.2?

Va venir Edgar, un noi que viu prop de la plaça Fivaller, preguntant
com es podia connectar. Hem quedat que miri com pujar al terrat i
farem una una prova de cobertura des de la teulada o des del balcó.

També es va passar l'Antoni que viu a prop de Cuba. Ell ha fet la
distribució de debian Càtix (catix.com). Es pot engegar per xarxa,
estic fent una instalació a un dels pcs que tenim per deixar-ho a la
xarxa sensefils i veure si funciona per la nostra xarxa. També vam
parlar de fer una comanda de nanostations, apuntem una per a ell.

El Raül ens va informar que a Salesians estan interesats en muntar un
node, hauríem de concretar dates i pressupost.

Amb l'Ivan vam refer la llista de Cuba per parlar del finançament del
node de Cuba.

Canviar la data, per mi perfecte, estic escrivint el texte dels nous
tríptics (ficar dimarts) a veure si l'amic del Jordi ens fa un amb un
disseny xulo.

Esto es todo amigos!