[MataroSensefils] Finançament Super Nodes

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dll nov 17 14:40:19 CET 2008

jajaja, sí és molta pasta.
A mi no em sembla que es pugui ajustar gaire el presupost, potser aprofitant
algun pigtail, antena o caixa entre el material que ja està instal·lat.

De totes maneres, encara que s'ajusti el pressupost seguirà essent
relativament car. Proposo que tirem endavant el tema de l'apadrinament
(Jose: t'encarregues tu? ). Quan fem la propera assembla d'Isern podem
parlar de si fem una aportació com a Assemblea, a títol individual o de les
dues maneres.

Relacionat amb això, estic preparant una carta informativa per a tots el
veïns de l'edifici, que també podríem anar lliurant estratègicament a altres
comunitats de veïns, que tinguin bona visibilitat amb els nodes que ja hi ha
en funcionament.

Salut,
Albert