[MataroSensefils] web www.matarosensefils.net

Enric enric a musaik.net
div nov 14 14:12:52 CET 2008

En/na Jose Legido ha escrit:
> M'ho estava mirant.
> Estava comprimint el wiki per ficar-ho en un altre lloc però també
> s'ha superat el límit diari i no funciona el ftp.
>
> He canviat els dns a gandi.net però crec que no funciona perquè encara
> apuntava a l'àntic wiki.
>
> Com a mínim que apunti a http://mataro.guifi.net però no funciona......

Diria que no funciona perquè el servidor de noms que resol
matarosensefils.net és el dels que on tenim hostatjada la web.
Per tant, s'hauria de canviar allà.
Jo he fet un "redirect" de / a mataro.guifi.net i tampoc em funciona.
Es pot canviar la conf a
https://matarosensefils.net:2083

Ei, ara que tenim el control sobre el domini, necessitem un altre
hosting ja.
Potser és la manera de tornar a començar, no?

ES CREUEN que AIxÍ Ens FAN FORA!
El dimarts 28 d'Octubre del 2008 serà recordat pel dia que van intentar
ofegar el moviment d'okupació a Mataró. Han desallotjat la Fibra i
Àcrata. Concentració davant l'Ajuntament a les 20h.
<http://musaik.net>