[MataroSensefils] Manualillo per connectra a guifi.net

Lluís Dalmau lluis.dalmau a guifi.net
div nov 14 11:17:58 CET 2008

Hola,

A la web hi ha el document 'Com unir-se a guifi.net en tres passos'
http://guifi.net/trespassos amb enllaços a alguns manuals, videos, ...
però la majoria són fets sobre la versió antiga de la web i no s'ha tingut
temps d'actualitzar.

Un manual com el que ha preparat el José és una eina molt bona per a
documentar adequadament l'aplicació :)

Fins dissabte,

Lluís

Lluís