[MataroSensefils] Manualillo per connectra a guifi.net

Lluís Dalmau lluis.dalmau a guifi.net
div nov 14 08:43:19 CET 2008

És un manual molt bó, felicitats !!!

Alguns petits comentaris:

- estaria bé esmentar al principi del document perquè cal fer un node
client, perquè un supernode i perquè un enllaç entre supernodes, així
mateix també deixar clar que un usuari/comunitat pot posar en marxa un
node client i prou (nanostation senzill però no ajuda a ampliar la xarxa)
o un minisupernode (routerboard que ajuda a ampliar la xarxa perquè deixa
slots lliures perquè altres puguin ampliar la troncal des del seu
supernode)

- al crear un supernode, la primera ràdio que s'hi afegeix ha de ser l'AP
perquè se li assignarà automàticament una suxarxa 10.x.x.x/27

- passar l'unsolclic a un trasto també es pot fer obrint un telnet i amb
un copiar/enganxar

Repeteixo, és un MOLT BON manual !!!

Lluís

Lluís