[MataroSensefils] Ponents per Innova 360º + samarretes

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dim nov 11 21:29:14 CET 2008

Hola,

ja tinc les samarretes de l'enric. Jordi, pots fer recompte de les que tens?

Jo m'encarrego si voleu de muntar la "parada" de samarretes dissabte,
tot i que hi han poques i igual les venem abans de dissabte, no?

El preu 10 € em sembla be, tenint en compte que el total que treurem són
diners nets per la xarxa.

R.