[MataroSensefils] Primer node de Guifi.net a Mataró! Molins

Jose Legido jose a legido.com
diu nov 9 20:34:20 CET 2008

Bones!

Ja està operatiu el node de Molins!!!
El seu ESSID es el que dona l'un sol click: "guifi.net-MatMolins"

Jo soc partidari de ficar "guifi.net-Molins-MataroSensefils.net" o es
massa llarg per cada zona?
El node té una Mikrotik, crec que son mes potents que els linksys,
perquè amb la mateixa antena (un pot de dissolvent), s'agafen mes i
millor les xarxes.

Ara es el moment de ficar la troncal a 5Ghz.

Demà dilluns per la tarda hem quedat per mirar l'un sol click a partir
de les 17:00h a l'AAVV escorxador.

Avui he fet propaganda per Bluetooth aprofitant que era la diada
castellera hi havia molta gent però només l'han rebut 4 mòbils de 70
intents, i es que quan arriba la pregunta de connexió no fa cap soroll
el mòbil i ni t'enteras (ja m'havia avisat en Jordi), però bé, a molat
l'intent.

Qui vulgui quedar un altre dia d'aquesta setmana que ho digui per la
llista que el dissabte es la fira innova306º

Salut!