[MataroSensefils] Reunió per configurar un Sol Click.

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div nov 7 11:39:11 CET 2008

Millor dilluns per mi.

Lo de la noia era només per provar si connectava a casa teva.

Varem quedar que quan hi hagues el node ho tornariem a provar, encara que
estic segur que pillaran xarxa.

Avui vaig a casa de la Mónica del carrer sant cugat a veure si troba que li
falla.

Vagi bé!!

Jordi