[MataroSensefils] Mataró sensefils a guifi.

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dim jul 29 14:51:55 CEST 2008

http://guifi.catux.org/

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Daniel López Prat
Enviado el: martes, 29 de julio de 2008 11:38
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] Mataró sensefils a guifi.

:)

Freifunk Rulez!

Estic intentar trobar la web de la gent de Manresa per veure si tenen
info sobre el tema i/o posar-nos en contacte amb ells.

2008/7/29 Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com>:
> Utilitzar només l'adreçament de guifi.net.
>
> I ja que hi som...aprofitar que s'han de reconfigurar els clients d'Isern
> per possar Freifunk amb OLSR :-p

http://www.guadawireless.net/~angel/RL_direccionamiento_IP/RangosIP_Disponib
les_Clientes

l'assumpte del correu