[MataroSensefils] Mataró sensefils a guifi.

Daniel López Prat ormuth a gmail.com
dim jul 29 11:22:06 CEST 2008

Suposo que és perfectement compatible mantenir el rang de redlibre
pels nodes antics (ISERN).

Pero pels nous nodes haurem de fer servir el direccionament que ens
assigni unsolclick o demanar a la gent de guifi que ens assignin
10.35.168.0/22 per a la zona de Mataró.

Alguna idea?