[MataroSensefils] Mataró sensefils a guifi.

Daniel López Prat ormuth a gmail.com
dim jul 29 11:03:00 CEST 2008

Hola Jordi,

Gràcies per respondre i pels links; el dels rangs no l'havia vist encara :)

Pot ser que no tingui permisos per editar el protocol d'enrutament a
la pàgina de Guifi? No he trobat el desplegable per enlloc.

El tema de les IP, crec que MSF ja tenia un rang assignat de Redlibre
(algú pot confirmar això?). En qualsevol cas, no crec que suposi cap
problema començar utilitzar el rang de guifi i guardar/alliberar el de
Redlibre.

Per cert, a què et refereixes amb organitzar d'una forma més visual?

Daniel