[MataroSensefils] adreçes MAC

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dll jul 28 09:39:16 CEST 2008

a val,

potser se m’havia passat algun correu, i no ho acabava d’entendre

perdoneu

Jordi

  _____

De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Jose Legido
Enviado el: domingo, 27 de julio de 2008 17:14
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] adreçes MAC

Hola!
El tema de treure la MAC era pel següent:
Quan vam dir de ficar DHCP en Raül va preguntar, perquè no el vam ficar
abans?
Era per evitar conexions anònimes, que no vinguessin a assembles ni
participessin al projecte. Així si "detectem" un usuari que s'ha conectat
mes d'un cop sense preguntar mes pel projecte, se li podria informar mes i
ficar en contacte amb ell. Era una idea.
La pàgina del Hotspot es la mes senzilla possible, com diu en Jordi, em
ficat NocatSplash, pudeu mirar en:
http://www.matarosensefils.net/splash/
Només per informar d'on t'has conectat.
Totes les idees son benvingudes!