[MataroSensefils] Resum de Llista, Vol 20, Publicació 36

Joan-Marc Gómez Albella joan_marc a hotmail.com
dll jul 28 07:29:04 CEST 2008

Bon dia.

No he pogut contactar amb els veins aq cap de setmana per poder pujar al terrat i posar-hi l'antena. Espero poder-ho fer avui tot i que ja els vaig enviar un mail dissabte. Si de cas aq tarda us dic si finalment podrem o no pujar.

Salut!
Joan Marc.