[MataroSensefils] adreçes MAC

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dis jul 26 14:33:49 CEST 2008

Crec que per a un sistema d'autenticació d'usuaris.

Jo crec que hauríem d'utilitzar simplement un NocatSplash, la versió simple
del Nocat.
Tant la Ddwrt com la Freifunk l'incorporen i és molt senzilla d'instal·lar.

http://nocat.net/~sderle/README.OpenWRT

Quan l'usuari es connecta et redirigeix a una plana d'inici (splash), on
podem afegir la informació bàsica que vulguem i s'ha de prémer un botó de la
web per poder seguir navegant. En el nostre cas seria tipus:

"Acceptes les condicions d'us de la xarxa? (Comuns sense fils). I a partir
d'aquí l'usuari ja pot utilitzar els serveis.

Pq ens cal més?

Jordi