[MataroSensefils] adreçes MAC

Hector Muñoz hector a graciasensefils.net
div jul 25 20:00:33 CEST 2008

Hola hola!!

He estat pensant amb el que vam comentar de capturar les adreçes MAC. I
crec que serà bastant difícil a no ser que a algú se li ocurreixi alguna
idea.

Si jo vaig entendre bé el Nocat està a un ordinador a casa d'en Jose.
no? Això vol dir que qüalsevol client que es conecta a un AP demana el
Nocat passant per una sèrie d'enrutadors. Aquests enrutadors canvien les
capçaleres de nivell 2 per per poder establir la connexió Ethernet. Així
la taula ARP que es consultaria al servidor Nocat no ens donaria
l'adreça MAC del client si no de l'últim enrutador. Crec que únicament
es podria fer si el nocat en qüestió fos dins del domini de col·lisió on
està el client que es vol connectar. Això vol dir a cada AP. No ho veig
viable.

Alguna idea?

Salut!