[MataroSensefils] Resum reunió d'ahir

Jose Legido jose a legido.com
dij jul 24 12:31:20 CEST 2008

Hola!
He ficat un resum de l'acta a:
http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Assemblees.24juliol2008

M'he inventat l'estructura així que s'accepten crítiques, de fet les vull
!!!!
Com es un wiki, si falta qualsevol cosa, afegiu-la!

Resum:
Canviar a DHCP i Hotspot.
Ampliar l'estructura de la xarxa intentant ser compatibles amb guifi.net
Mirar OSPF
Canviar la conexió internet amb proxys i donar màxima informació del tema
internet a la nova gent que es conecti.
Recuperar nodes aillats i ficar dates per fer proves pels nous.El dilluns
per la tarda hem quedat per mirar conexió des de casa Joan Marc.

Salut!