[MataroSensefils] Resposta de l'ajuntament

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic jul 23 08:17:23 CEST 2008

Bon dia,

Doncs ja saps més que jo Jose.

D'Ençà del dia del ple, jo no n'he sabut res més.

Potser algú de la llista que estigui en política municipal ens pots aclarir
alguna cosa.

Vinga!

Jordi