[MataroSensefils] Servidor per a la zona

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dim jul 22 23:47:02 CEST 2008

Hola,

    Estic molt content de que el que semblava mort s'hagi revifat
d'aquesta manera!!! (potser és la calor, allò de que a l'estiu tota cuca
viu) Jo també penso que el millor es unir-nos a guifi.net, perquè s'ho
han currat però molt molt. I segueixen a tope. Dins d'aquest nou marc li
veig molt més futur a una xarxa ciutadana sensefils que no pas com
estavem. L'unió fa la força.
    Per cert, no se si algu de vosaltres recorda que ara deu fer un any
l'ajuntament de Mataró mostrava un cert interès en el desplegament d'una
xarxa wifi a la ciutat. En Jordi Clopés, em sembla recordar, va anar a
l'Ajuntament a explicar que el que calia era fer xarxa oberta, tipus
guifi.net. No se què faran a Mataró al final, si es que fan alguna cosa,
però seria interessant saber com està el tema. Penso que si es munta una
cosa potent per part nostra fent xarxa oberta seria la millor manera
d'evitar que d'aqui un temps ens fotin un operador privat wifi promogut
i pagat des de l'ajuntament. Si es volen gastar peles que facin com a
Gurb i ens donin suport!
    Pel que fa a l'assemblea, intentaré passar-me, però es complicat
això de compaginar la vida familiar i els projectes personals... aix!
Espero que fins demà a les 8:30.
    Fins aviat.

       Ermoi.