[MataroSensefils] hola

Jose Legido jose a legido.com
dim jul 22 18:58:03 CEST 2008

Hola Hector.
Demà dimecres hem quedat a 20:30 a l'eo àcrata. La pròxima la farem a la
platja ;)
De moment ens plantejem els següents punts.
Pots escollir el que vulguis per colaborar. Per exemple, jo he quedat demà a
les 10h del matí per provar una conexió des de llavaneres. Digu'em si
vols/pots venir (tothom està convidat!!!).
Pots mirar el mapa a www.matarosensefils.net. Demà farem una visió del que
hi ha i el que volem fer. Si vius a Mataró pots buscar si trobes una xarxa
del tipus matarosensefils_xxxxxxxx.
Com colaborar?
T'agrada pujar a terrats? --> fer proves de conexió
T'agrada programar? --> ajudar amb la sopa de pedres, asterisk,etc....
T'agrada les xarxes? --> mirar el tema de ospf
T'agrada el disseny? --> arreglar les webs una miqueta "cutres" que tenim

Hi ha feina per tothom! Vine demà hi ho parlem.

Punts:
1. Qui som?
- Nodes amb activitat
- Usuaris amb IP fixe

2. On anem?
- Apertura de Xarxa
- Ficar DHCP a routers de zona
- Ficar Hotspot (s'ha d'actualitzar isern i cuba a DD-Wrt)

3. Modificació Xarxa
- Canviar Xarxa troncal a 5Ghz
- OSPF i ullada a com ho fa guifi.net

4. Conexió a internet
- Com es fa fins ara?
- Utilitzar proxys

5. Amplicació Xarxa
- Conexió nodes aillats (Havana i Sant Simó)
- Creació de 2 nodes (Molins i Rocafonda)
- Proves de conexió llavaneres i carretera mata (he ficat el node a
www.matarosensefils.net, avui he anat i es veu tot Mataró, Badalona,
Barcelona, grrrrr.....)

6. Serveis xarxa
- Modificar Sopa de Pedres