[MataroSensefils] Enllaç Llavaneres-Mataró

Jose Legido jose a legido.com
div jul 18 13:00:35 CEST 2008

Hola
Un colega meu. Té molt fàcil accès al terrat i es pot montar una cosa guapa.
Vaig provar des de casa meva amb dos eRize ERZA24PR-24 Antena Parabólica de
Rejilla de 24dbi, però jo tenia conectada la parabòlica i una omni al mateix
ap i no sé si funcionen els dos alhora. Ho he preguntat a guifi i m'ha dit
això de moment [1]
El que si que es veia a vegades era xarxatroncal i si no recordo malament,
blaucom.
Vas dir que els dissabtes els tenies lliures? XD

[1] http://guifi.net/ca/node/15926#comment-16867