[MataroSensefils] Hotspot (web de benvinguda) per Mataró Sensefils

Enric enric a musaik.net
dij jul 17 19:23:24 CEST 2008

En/na Jose Legido ha escrit:
> Bones!
> Ahir vaig estar fent proves per crear un hotspot per Mataró Sensefils,
> una web que només conectar-te t'expliqui el que hi ha.
> Podeu veure més o menys a:
> http://www.matarosensefils.net/splash
>
> El disseny és molt cutre però aquí estem per colaborar entre tots i a
> veure si algú m'ajuda!
>
> Qui vol colaborar amb el mini servidor DNS i web?
> Quin servidor DNS instaló i com? No ho he fet mai.
A la sopa de pedres hi ha un servidor DNS. Només serveix els dominis
d'internet, però en el seu temps resolíem jordi.matarosensefils.net i
anava a parar al node d'en Jordi.
Ara si tu necessites posar un DNS de bon principi sense resoldre cap
domini intern, només cal que
posis al servidor DNS
#apt-get install bind9

I a qualsevol màquina que vulguis que utilitzi aquest DNS posa-li la IP
del servidor.
Si vols fer tot el tema de nom.matarosensefils.net, en parlem.

ENS VOLEN FER FORA!
A partir del 25 de Maig pot venir l'exèrcit d'ovelletes submises a
desallotjar-nos. Concentració davant la fibra el dia que ens desallotgin
a les 20h.
<http://musaik.net>