[MataroSensefils] Hotspot (web de benvinguda) per Mataró Sensefils

Jose Legido jose a legido.com
dij jul 17 16:36:46 CEST 2008

Bones!
Ahir vaig estar fent proves per crear un hotspot per Mataró Sensefils, una
web que només conectar-te t'expliqui el que hi ha.
Podeu veure més o menys a:
http://www.matarosensefils.net/splash

El disseny és molt cutre però aquí estem per colaborar entre tots i a veure
si algú m'ajuda!

Perquè funcioni necesitem un servidor dns, perquè el NoCatSplash (o com es
digui el hotspot del linksys) només redirecciona per direccions ip i si algú
entra per una pàgina, per exemple www.musaik.net, i no sap traduir a ip, no
funciona. Jo tiro del DNS de casa, però vaig a agafar un pc antic que ens
donen des del hacklab nòmada i instal·lar una debian i deixar a la caseta
del meu terrat amb un servidor dns, web,etc...

Jordi, vosaltres que el teniu a Guifi, pots donar la teva opinió? ens pots
passar el que teniu i com el teniu per comparar?

Qui vol colaborar amb el disseny?
Qui vol colaborar amb el mini servidor DNS i web?
Quin servidor DNS instaló i com? No ho he fet mai.

I no us talleu! Colaboreu! Escriviu a la web! Diu la vostra!
Aquí ningú en sap més que una altre! No us doni vergonya

Autogestió i autoformació!!!!!!

SALUT i sensefils!