[MataroSensefils] esborrar

eva cruells cruels a gmail.com
dij jul 17 12:30:27 CEST 2008

Hola.
Malauradament jo no estic implicada en el projecte de mataró sense fils, tot
i que m'interessaria rebre informacions més genèriques de que feu i com us
va el projecte, m'es impossible seguir aquesta llista de mails més
relacionada amb la gestio quotidiana del projecte.. Així que us demanaria
que em borressiu de la llista.. i Si penseu fer-ne una mes d'informació
general, llavors conteu amb mi..
molta sort!

gràcies.

eva