[MataroSensefils] Conexió Àcrata

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dic jul 16 17:18:29 CEST 2008

Hola de nou!
Gràcies jordi, per les respostes.
Ok, posem dia i hora per prendre algo al tsunami? Si mantenim la idea de
les assemblees itinerants, ara es' estiu i toca platja.
Ens trobem abans de que vinguin les vacances? La setmana que ve? Quin
dia? Dimecres 23 a les 20:30?

Preguntava lo de ilurowireless i matarowireless per comptar amb més
gent, crec que els tres grups aportaven i col.laboraven en el mateix
projecte, i seria bonic que poguessin continuar. Estic d'acord en totes
les respostes, només afegiria a la llista de nodes, havana, només per la
infraestructura que hi posada a la torre maresme (antenes, caixa estanca
i crec que un linksys) i per la gent de la zona que està interessada.

També crec que si ressolem alguns problemes tècnics importants, podrem
crèixer per tot mataró facilment, ja que hi ha gent interessada a moltes
zones.

Fins aviat,

R.

En/na Jordi Clopes ha escrit: