[MataroSensefils] Conexió Àcrata

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dic jul 16 11:53:19 CEST 2008

Hola família,

per les energies no patiu ;)

que us ajudarem amb el que calgui des de guifi.net,,

El sistema el tenim plenament automatitzat, de manera que no us tindreu que preocupar mes

per les configuracions..

Crec que si continueu creixent algun dia o altre haureu de fer aquest pas, no vull dir pas el de unir-se a guifi.net, cadascú es lliure

de fer el que vulgui només faltaria!!, em refereixo a l’automatització de les configuracions i el manteniment de la xarxa. Detectar els

problemes i fer previsions es essencial per a qualsevol administrador. Sinó, a la llarga serà una tasca caòtica i carregosa de realitzar

Crec també, en la meva modesta opinió, que quan abans o feu millor pq així serà menys complexa i dolorós..

Salut!!

Jordi

  _____