[MataroSensefils] Mapa de la xarxa

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div jul 11 00:03:24 CEST 2008

Hola gent!

Doncs...veient la canya que us esteu fotent alguns per revifar la xarxa, les
vostres ganes s'encomanen :-)

Una coseta:

A Red libre utilitzen el rang 172.16.0.0/16 pels troncals, com a IP privada
només per dins la xarxa i reserven l'adreçament pels nodes.
Segur que canviar-ho nosaltres ara és una putada...o no...però jo ho deixo
anar.

http://www.redlibre.net/direccionamiento

Vagi bé!!

Jordi