[MataroSensefils] Connexió a xarxa_torncal desde carrer sant pere

Sergio Diaz sergio.diazbcn a gmail.com
dij gen 3 09:31:23 CET 2008

Bon dia,

Fa cosa d'un més que visc a Mataró en un pis de lloguer en el qual no tenim
encara xarxa instal·lada, el cas és que em vaig posar en contacte amb un
dels vostres companys per veure si podia conectar-me des-de el carrer sant
pere amb colón a la xarxa troncal i em va dir que era un repetidor, que
busqués la xarxa_isern.

El cas és que encara no he pogut fer la instal·lació de l'antena al terrat,
no per falta de ganes sino per falta de temps ja que encara ens estem
instal·lant i no tinc hores, tambñé estic acabant les clases de la
universitat i treballo així que realment no sé si aquest més podré fer
alguna cosa.

Perdoneu que no m'hagi presentat, em dic Sergio Diaz i estudio doble
titulació, telecomunicacions i aeronàutica, i desde fa temps m'agrada tot el
tema de les xarxes inalàmbirques però no tinc massa idea d'administració i
degut a la falta de temps pels horaris realment no m'he pogut dedicar. Vaig
comentar al vostre company que en cas de rebre la senyal que pogués tenir
conexió tinc un router amb el qual no em faria res de compartir la conexió,
he vist el vostre mail amb el que un cosi d'un company vostre es podria
conectar i m'agradaria mirar de fer-ho a mi també.

Espero que si algun de vosaltres em pot comentar com fer-ho es posi en
conacte amb mi per fer la conexió..

Gràcies pel vostre temps. Espero poder seguir els vostres avenços!

2007/12/30, llista-request a matarosensefils.net <
llista-request a matarosensefils.net>:

> Envii les submissions de  llista de correu  Llista a
>         llista a matarosensefils.net
>
> Per subscriure's o donar-se de baixa via 'World Wide Web', visiti

> o si vol fer-ho via email, envii'n un amb la paraula 'ajuda' en el
> títol o en el cos del missatge a
>
>         llista-request a matarosensefils.net
>
> Pot accedir a la persona que gestiona la llista a
>
>         llista-owner a matarosensefils.net
>
> Quan respongui, si us plau, canvii el títol de manera que sigui més
> específic que "Re: Contents of Llista digest..."
>

> Temes d'avui:

> [...]

Sergio Díaz
sergio-diaz-sanchez-barcelona.neurona.com