[MataroSensefils] Instalació AAVV Vista Alegre

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
dim des 30 16:30:03 CET 2008

Hola Jose,

> Qui pot quedar aquest cap de setmana?
> I la setmana que ve algun dia pel matí?
> M'han tornat a trucar des de l'AAVV perquè tenen moltes ganes!!!!

Jo marxo des del 31 al 3 (dissabte). Si feu alguna cosa diumenge si que
podria venir. Si quedeu algun matí de la setmana que ve, probablement
també podré venir, ja que em queden alguns dies de vacances.
    Vinga, bon any a tots !!! i que tinguem bones ones!

       Ermoi.