[MataroSensefils] SOS

Cristina Cabot Gallifa criscabot a yahoo.es
dic des 17 18:23:43 CET 2008

Bona tarda!

Jose, ahir vaig intentar fer el que em vas indicar. Vaig posar la IP adress, la netmask, la gateway IP i la primery DNS del Network de la nanostation. Fins aquí molt bé. Però no vaig poder posar la LAN ni l'altre netwask que havia de posar més avall perquè no em sortia  a la pantalla. Vaig fer que s'apliquessin els canvis. A partir d'aquest moment no he pogut tornar a recuperar la pantalla de la nanostation com havia fet fins ara amb la IP:192.168.1.20. Què ha pogut passar?
Gràcies.

Cristina