[MataroSensefils] Node guifi.net a les Terres de l'Ebre

enric a musaik.net enric a musaik.net
dis des 6 15:23:25 CET 2008

Quoting Lluís Dalmau <lluis.dalmau a guifi.net>:

> Crec que amb unes patch 14 dBi li anirà bé, si no tingués router o el
> volgués reciclar com a AP dins de casa o firewall, llavors està clar que
> em decantaria per una nanostation pels clients i un mikrotik per l'AP.

Entenc que unes patch són les sectorials, no?
I suposo que et refereixes a posar les dues patch i de 14dBi. Però la
opció de posar una omni i unes yagi pels clients, no és tan bona, no?
Respecte a les nanostation i els mikrotik em diuen que encara no
perquè ja tenen els linksys relativament nous. De moment, amb 2,4GHz i
ja tiraran a 5GHz més endavant.

Merci per la rapidesa.

> L'unsolclic activa el firewall als clients, no als AP, ho has de fer
> manualment o posar-hi un wrt54g fent de tallafocs.

Doncs ho posarem manualment.

Merci altre cop.